Modelul îmbunătățit Picanto este inspirat din filosofia de design Kia „Opposites United”, care valorifică tensiunea creativă generată de valorile divergente ale naturii și modernității pentru a oferi un întreg armonios. Rezultatul creează o impresie îndrăzneață și futuristă cu un design modern și sportiv.
Cabina îmbunătățită a modelului Picanto este disponibilă în diferite finisaje. Modelul de bază vine cu scaune din material textil de culoare neagră. Finisajele opționale includ Glossy Black, precum și o nouă gamă de pachete de culori interioare elegante și senzuale: Adventurous Green și Rich Brown.
Noul Picanto vine cu posibilitatea alegerii a două motoare: un motor pe benzină de 1.0 litri sau de 1.2 litri. Motorul de 1.0 litri este o alegere bună pentru clienții care prețuiesc eficiența mai presus de orice, în timp ce motorul de 1.2 litri este mai bun pentru clienții care doresc mai multă putere.
Picanto oferă răspunsuri rapide și plăcute la inputurile șoferului, manevrabilitatea fiind susținută de suspensiile independente față de tip MacPherson și de o punte spate cu bară de torsiune – fără a sacrifica stabilitatea ridicată la rulare. Mai mult, ampatamentul său relativ lung contribuie la o îmbunătățire naturală a calității și stabilității la rulare pe toate tipurile de suprafețe.
Noul Picanto vine cu un sistem de navigație cu ecran tactil „plutitor” de 8.0 inch și un afișaj digital de înaltă rezoluție de 4.2 inchi în panoul de bord al șoferului în dotarea standard. Sistemul de navigație cu ecran tactil de 8.0 inch al automobilului dispune de conexiune multiplă Bluetooth, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot asocia până la două dispozitive mobile în același timp – unul pentru utilizarea hands-free a telefonulului și utilizarea media, iar celălalt doar pentru utilizarea media.
Noul Picanto dispune de sistemele avansate de asistență pentru șofer (ADAS) dezvoltate de Kia și o gamă de sisteme de siguranță activă pentru a spori siguranța pasagerilor, făcându-l una dintre cele mai sigure mașini din clasa sa. În funcție de specificații, noile caracteristici ADAS ale modelului Picanto includ sistemul de asistență pentru evitarea coliziunilor frontale (FCA - Forward Collision-Avoidance Assist 1.5) cu detectarea automobilelor, bicicliștilor și pietonilor.
Garanție 7 ani / 150.000 km*
La Kia, calitatea pe care am promis-o se extinde dincolo de linia de producţie. Vrem să vă asigurăm că veţi primi întotdeauna cele mai bune servicii posibile, iar garanţia noastră unică reflectă acest angajament. Fiecare Kia din Europa va beneficia de o garanţie a autovehiculului nou de 7 ani/150.000 km. Această garanţie este gratuită şi transferabilă la următorul proprietar, condiţionată de întreţinerea regulată a vehiculului, şi valabilă în peste 30 de ţări europene. * Conform condiţiilor din Carnetul de garanţie.
7 ani Update Hărți
Programul „7 ANI Update Hărţi“ oferă 6 actualizări ale hărţilor, întrucât autovehiculele Kia vin echipate cu ultima versiune de hartă direct din fabrică. Garanţia sistemului de navigaţie nu este afectată de acest program. Kia nu este responsabilă de calitatea datelor hărţilor oferite de furnizorul de date hărţi Navteq. Pentru vehiculele noi, vândute începând cu luna mai 2021, Kia oferă, pentru fiecare vehicul, două actualizări gratuite ale hărților din sistemul de navigație al vehiculului și ale software-ului unității principale folosind metoda “over-the-air” (“OTA Updates”). Dupa utilizarea celor 2 actualizări gratuite prin metoda OTA Updates, se vor putea obține actualizări gratuite ale hărților din sistemul de navigație al vehiculului și ale software-ului unității principale prin accesarea următoarei adrese web: https://update.kia.com/EU/RO/Main sau la un dealer autorizat Kia.
(K)ia (A)sistență (R)utieră
Mobilitatea dumneavoastră este foarte importantă pentru noi. De aceea, Kia Romauto și Europ Assistance au dezvoltat serviciul KAR – Kia Asistenţă Rutieră, care vă este oferit gratuit timp de 12 luni, de la livrarea autovehiculului către client. Dacă veţi avea nevoie de asistenţă în caz de defecţiune, incident rutier, vandalism etc. sunaţi la numerele de telefon publicate în broşura KAR şi problema va fi imediat rezolvată. Serviciul KAR este disponibil în peste 30 de ţări europene şi vă oferă servicii complexe, de tipul: transport până la cel mai apropiat dealer Kia, cazare, autovehicul de înlocuire etc. la alegerea dumneavoastră.